Zimowy relaks w zamku
Program: Chill and Bounce dla młodzieży
NOWOŚĆ w Czterech Światach! Zimowy program specjalny dla Masterów, Asów i Tytanów Czterech Światów. Ograniczona liczba miejsc. Lokalizacja: Zamek Moszna. Zimowy wypoczynek nastawiony na najbardziej popularne aktywności wśród starszych mieszkańców Czterech Światów, czyli fabułki, przebierańce i maskarada oraz relaks, chill i densidło (delikatne). Uczestników nazywamy Mistrzami Relaksu.
Chill and Bounce to program zimowisk dla fanów literatury i filmu fantasy oraz – a może przede wszystkim – przygotowywania i rozgrywania epizodów fabularnych, tzw. „fabułek”, gier, zabaw wieczorno-nocnych w tajemniczym klimacie z dreszczykiem emocji. W ramach zimowisk pracujemy w grupach wiekowych: 14-15 i pow. 15 lat oraz w grupach zabawowych, tzw. dynastiach. Program Chill and Bounce organizowany jest wyłącznie w sezonie zimowym – na zimowiskach i jest dedykowany młodzieży, która już trochę Czterech Światów zwiedziła: Masterom, Asom, Tytanom.
Chill and Bounce – to wszystko dla Was!
mieszkanie w zamku lub na terenie kompleksu zamkowego z całodobową ochroną
wyżywienie – potrawy przygotowywane przez zamkowe kuchnie
czas wypełniony warsztatami, zajęciami i epickimi imprezami
biała, mistrzowska peleryna szyta na miarę,
haftowany herb bractwa do własnoręcznego przyszycia
pamiątkowe mini trofeum („Jasiek”) oraz uroczyste obwieszczenie – dyplom specjalny
pamiętnik podróżnika – do sporządzania notatek z magicznej przygody oraz długopis
koszulka z sezonowym nadrukiem
opieka Arcymistrzów (wychowawców) oraz Ambasadora HY (kierownika)
wszystko to, co stworzysz w trakcie warsztatów
Zajęcia, Warsztaty, Aktywności
Instrumentarium Przyjaźni
Zajęcia integracyjne – najczęściej prowadzone od pierwszych dni w czasie turnusu. Zajęcia ukierunkowują na prezentację siebie, wzmocnienie poczucia własnej wartości poprzez odrywanie mocnych stron każdego uczestnika
Bohalendy Hugona Yorcka
Karciana gra logiczno-decyzyjna z postaciami ze Świata Czarodziejów; gra rozwijająca sztukę argumentacji oraz niezwykle integrująca uczestników
Heraldyka Czterech Światów
Prezentacja sylwetek głównych postaci Czterech Światów: Antaresa, Imerusa, Semperos oraz Xifãnga, których to nazwiska są jednocześnie nazwami domów, połączona z warsztatami z umiejętności szycia – przyszywanie haftowanych herbów do szat czarodziejów
Refleksje. Cywilizacje Dalekiego Wschodu
Warsztaty dyskusyjne dot. dorobku cywilizacji Dalekiego Wschodu: Chin, Japonii i Korei z uwzględnieniem aktualnych trendów i wpływu na mieszkańców Starego Kontynentu
Zaplanuj to w wyobraźni
Warsztaty planowania i organizacji wydarzeń; krótkie wprowadzenie do dydaktyki i metodyki prowadzenia zajęć i imprez
AIZet
warsztaty dyskusyjne związane z wpływem sztucznej inteligencji na naukę oraz stosunki społeczne z próbą odpowiedzi na pytanie, jak mądrze korzystać z możliwości AI
Sekret Botafogo
Warsztaty rytmiczno-taneczne – odkrywanie mocy i zalet poruszania się do muzyki w nawiązaniu do samba bounce, jako symbolu równowagi i balansu
Pozytywy w negatywie
Warsztaty filmowe, realizowane zgodnie z zasadą: prelekcja-projekcja-dyskusja w nawiązaniu do znanych filmów z gatunku fantasy i SciFi
Królowa mózgu: MUZYKA
Warsztaty muzyczne – związane z umiejętnością doboru muzyki, jej słuchania i próby przeniesienia dobrego nastroju muzycznego na swój własny humor
Ta gra warta jest świeczki
Warsztaty integracyjne oparte na rozgrywki w gry planszowe, nawiązujące do znanych filmów i seriali oraz książek z gatunku fantasy, np. Diuna
Morfeusz bezskrzydły
Warsztaty relaksacyjne, popularne wśród starszych mieszkańców Czterech Światów, odbywające się najczęściej w dzień po wieczorno-nocnych rozgrywkach fabularnych
MTL
Odpowiedzialna za rozrywkę młodych Czarodziejów, Sekcja MTL z kolei zapewnia, że nie zabraknie tańca, śpiewu, recytacji, gier sportowych: quidditch (latem), planszówek, konkursów, turniejów, gier fabularnych i fabularno-terenowych, potańcówek i innych, które tężyznę fizyczną wzmocnią, a i umysły oczyszczać będą, by miejsce dla radosnych wspomnień uczynić…