Rekruci dla młodzieży
Program: Rekruci Master
Laser Tag, radiotelefony, obrona artefaktu przynoszącego surowce. Mistrzowski program w Świecie Rekrutów to doskonały wybór dla tych, którzy tak bardzo chcieliby zwiedzać inne planety i poznawać kosmiczne technologie oraz nieznane dotąd cywilizacje. Star Wars, Star Trek, Diuna… Zostać Senatorem i poprowadź swoją dynastię na szczyty galaktycznej władzy.
Rekruci Master to program kolonii, zielonych szkół i wycieczek szkolnych dla fanów literatury i filmu fantasy. W ramach kolonii pracujemy w grupach wiekowych: 14-15 i pow. 15 lat oraz w grupach zabawowych, tzw. frakcjach lub układach. Program Rekruci Master organizowany jest w w sezonie letnim – na koloniach, a także na wycieczkach i zielonych szkołach w trakcie roku szkolnego.
Rekruci Master – to wszystko dla Was!
mieszkanie w pałacu, zamku lub na terenie kompleksu zamkowego z całodobową ochroną
wyżywienie – potrawy przygotowywane przez pałacowe / zamkowe kuchnie
czas wypełniony warsztatami, zajęciami i epickimi imprezami
tunika rekruta szyta na miarę,
haftowany herb frakcji / układu do własnoręcznego przyszycia
pamiątkowe, kosmiczne okulary oraz uroczyste obwieszczenie – dyplom specjalny
pamiętnik podróżnika – do sporządzania notatek z magicznej przygody oraz długopis
koszulka z sezonowym nadrukiem
opieka Arcymistrzów (wychowawców) oraz Ambasadora HY (kierownika)
rozgrywka Laser Tag (jeden scenariusz gry – około 45 minut zabawy)
Zajęcia, Warsztaty, Aktywności
Przewaga Niedostrzeżonych
Warsztaty ze sztuki kamuflażu w terenie, maskowania taktycznego i bezpośredniego
Instrumentarium Przyjaźni
Zajęcia integracyjne – najczęściej prowadzone od pierwszych dni w czasie turnusu. Zajęcia ukierunkowują na prezentację siebie, wzmocnienie poczucia własnej wartości poprzez odrywanie mocnych stron każdego uczestnika
Kierunek? Na „X”!!
Warsztaty z umiejętności nawigacji – wyznaczania kierunków świata na podstawie obserwacji terenu oraz nieba
Zakazany sztych
Warsztaty z umiejętności walki mieczem z wykorzystaniem bezpiecznych mieczy piankowych
Ja w tysiącach mnie
Warsztaty z rozwijania umiejętności prawidłowego odpoczywania, medytacji i słuchania samego siebie, w nawiązaniu do Rycerzy Jedi
Bohalendy Hugona Yorcka
Karciana gra logiczno-decyzyjna z postaciami ze Świata Czarodziejów; gra rozwijająca sztukę argumentacji oraz niezwykle integrująca uczestników
Heraldyka Czterech Światów
Prezentacja sylwetek głównych postaci Czterech Światów: Antaresa, Imerusa, Semperos oraz Xifãnga, których to nazwiska są jednocześnie nazwami domów, połączona z warsztatami z umiejętności szycia – przyszywanie haftowanych herbów do szat czarodziejów
Refleksje. Cywilizacje Dalekiego Wschodu
Warsztaty dyskusyjne dot. dorobku cywilizacji Dalekiego Wschodu: Chin, Japonii i Korei z uwzględnieniem aktualnych trendów i wpływu na mieszkańców Starego Kontynentu
Chwila a przyszłość
warsztaty z zarządzania sobą w czasie, ćwiczenie umiejętności bieżącego ustalania priorytetów, skutki działań i zaniechania działań w bliższej i dalszej przyszłości
Wybory słów i gestów
warsztaty językowe – prezentacja wagi używania poszczególnych słów i wykonywania określonych gestów w stosunku do rozmówcy; ćwiczenia rozumienia siebie nawzajem
Konsument Sukcesu
Warsztaty dyskusyjne dot. istoty poczucia szczęścia i zadowolenia w życiu codziennym
Mistrzowie Władzy
Prezentacje sylwetek władców, których historia przedstawia jako godnych, sprawiedliwych i mądrych – próba wyciągnięcia wniosków, jak być dobrym przywódcą
Tylko – wykreślenie
Warsztaty z samodyscypliny i finalizacji projektów oraz mniejszych zadań życia codziennego
Maska Oryginalna
Warsztaty z autoprezentacji i publicznych wystąpień
Zaplanuj to w wyobraźni
Warsztaty planowania i organizacji wydarzeń; krótkie wprowadzenie do dydaktyki i metodyki prowadzenia zajęć i imprez
AIZet
warsztaty dyskusyjne związane z wpływem sztucznej inteligencji na naukę oraz stosunki społeczne z próbą odpowiedzi na pytanie, jak mądrze korzystać z możliwości AI
MTL
Odpowiedzialna za rozrywkę młodych Czarodziejów, Sekcja MTL z kolei zapewnia, że nie zabraknie tańca, śpiewu, recytacji, gier sportowych: quidditch (latem), planszówek, konkursów, turniejów, gier fabularnych i fabularno-terenowych, potańcówek i innych, które tężyznę fizyczną wzmocnią, a i umysły oczyszczać będą, by miejsce dla radosnych wspomnień uczynić…